dotaženost nutně není antonymem k rozjetosti. zabalit medikamentového krále do obalu s prvky ironického hororu a promíchat to s elánem & coolness důležité americké pre-kultury - great idea. netušim, jestli jste někdy měli tu čest a zároveň potěšení a projeli si zavšivené obchůdky u route 66, ale můžete si být jistí, že elvise tam potkáte na 73% obrázků. idolové 60's a 70's - fonda, dean, presley, joplin, kennesy, lennon - všichni v jedné lajně. a ačkoli jsem původem maloměšťák (unfortunately - ale na svou omluvu chovám silné migrační sklony - a to ve smyslu čim dál, tím líp & rozvadov za patama & schengen v ideálním případě taky), tak tyto zavšivené antikvariáty plné amerického odkazu se mi páčí. tím se okruhem vracím zpět k elvisovi, který dal jméno skladbě, kterou se tnp proslavili. nebo díky ní o sobě dali vědět.
zubatost tam určitě je - ale ne na úkor zvuku, který je v rámci scény s převážně grafickou fasádou tím elitním & elitářským. tip ťop. beat pyramid se skládá z čistých instrumentálek (doppelganger), popovějších kousků (navigate-colours) i těch punkovějších (colours). potřeba manipulace končetinami je tu velká - a nabídka je slušná. energie prýští z každého metaláckého cvočku, háro se nepřidává. ale i racionálno si přijde na své.
welcome in the club full of horror stories, eastern thieves with the crosses, atmospheric instrumental songs & medicaments.
elvis přichází až při čtvrtém poslechu.
ledna 05, 2009
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat